Χανιά…

Δεν ξέρω από που να αρχίσω…

Λείπω και αρκετό καιρό και νιώθω σαν να έχω χάσει λίγο την επαφή!

Λοιπόν… Χανιά επιτέλους!

Έχω σταματήσει περίπου τρεις μήνες από τη δουλειά και δεν μου έχει λείψει ούτε ένα λεπτό!

Για πρώτη φορά ζω πραγματικά μαζί με τα παιδιά μου. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ τον εαυτό μου στο σπίτι όλη μέρα, να φροντίζω μόνο για την οικογένειά μου. Τώρα καταλαβαίνω τι έχανα όλα αυτά τα χρόνια! Μόνο αν το ζήσεις μπορείς να εκτιμήσεις πραγματικά την ζωή.

Τι έχει αληθινά αξία και τι όχι…

Εδώ είναι πανέμορφα. Το μέρος πάνω κάτω όλοι το ξέρουμε. Όμως το να ζεις σε ένα τέτοιο μέρος έχοντας μεγαλώσει στην Αθήνα είναι πραγματικά απίστευτο! Το να μην είμαι τρεις ώρες την ημέρα μέσα στο αυτοκίνητο μόνο έχει από μόνο του ανεκτίμητη αξία!

Μου λείπουν βέβαια πολύ οι δικοί μου άνθρωποι, αλλά κάθε τι έχει το τίμημά του. Προσπαθώ όμως να τους πείσω (όσους μπορέσω) να με ακολουθήσουν, μια και νομίζω ότι δεν θα ξαναγυρίσω στην Αθήνα.

Τα παιδιά μου είχαν μια ανέλπιστη προσαρμογή. Ο γιος μου που είναι επτά χρονών δεν θέλει να ανέβει στην Αθήνα ούτε για τις διακοπές των Χριστουγέννων… Φανταστείτε ένα παιδί της πόλης να βρίσκεται ξαφνικά σε ένα μέρος όπου βλέπει τη θάλασσα, ζει μέσα στη φύση, μετά το διάβασμα βγαίνει έξω για ποδήλατο, και κάθε σ/κ σχεδόν πηγαίνει εκδρομές σε απίστευτα μέρη! Είναι σε μια μόνιμη τρέλλα! Όπου κι αν πηγαίνουμε κάνει σαν να τον είχαν επτά χρόνια σε κλουβί… Αν το καλοσκεφτείς κάπως έτσι ήταν…

Μου λείψατε πολύ και αρκετοί από εσάς!

Όσο παράξενο κι αν φαίνεται, τώρα που δεν δουλεύω έχω απειροελάχιστο χρόνο για internet. Όμως πιστεύω ότι σιγά σιγά θα μπορέσω να βρω τον τρόπο να επανέρχομαι πιο συχνά!

Σας αφήνω για την ώρα… Να είστε όλοι καλά και να θυμάστε ότι στην ζωή αξίζει πραγματικά να παίρνουμε τα ρίσκα μας. Και σας το λέω εγώ που είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα περίμεναν όσοι με ξέρουν να αλλάξω με τέτοιο τρόπο τη ζωή μου!

Καλημέρα   🙂

7 thoughts on “Χανιά…

  1. Κι εσύ μας έλειψες, αλλά χαίρομαι τόσο που βλέπω ότι περνάτε καλά!
    (αν και ήμουν σίγουρη, χε!)

    και η τούμπα, μου έλειψε 🙂

    Να μου τα φιλήσεις και τα 2
    και να συνηθίσεις τις ρακές μέχρι το καλοκαίρι, παρακαλώ -με ποιόν θα κάνω παρέα εγώ, ε;
    😉

    Φιλιά!!!

  2. @ Σ’ ευχαριστώ Βασίλη μου! Περνάω καλά, ναι, αφού είμαι επιτέλους με τα μικρά! Δεν πήγα και τη μικρή στο σταθμό και έχω την καλύτερη παρέα!!! Θα τα λέμε, φιλιά πολλά 🙂

  3. @ Με ή χωρίς ρακές, θα κάνουμε πολύ παρέα το καλοκαιράκι! 😀
    Να μου φιλήσεις κι εσύ το αστεράκι!!!

    Θα βρεθούμε και στις γιορτές, να πάμε και στα πατουσάκια 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

  4. Nεραϊδοσκονουλα μου πολυ χαιρομαο [που εσκασες μυτη και εμαθα ποσο καλα προσαρμοσθηκατε ολοι στα χανια.Μα ειναι φανταστικη πολη,και γω οταν λεω οτι πολυ θαηθελα να παω ρεθυμνο ειναι γιατι με πνιγει η αθηνα με την κινηση. Παντως εγω περναω αναγκαστικα απο σουδα ημουν πριν απο 4 μερες μια και δεν εχουμε καραβι στο ρεθυμνο.Φιλια ελευθερια

  5. νεραιδοσκονη καλημερα..σε γνωρισα μεσα απο το μπλογκ τησ αριαδνησ κ απο οτι καταλαβα μενεισ χανια οπωσ κ γω,αν και εχω μεγαλωσει ηρακλειο απο οπου κ καταγομαι.χαιρομαι που εχουμε τισ ιδιες αποψεις για την επαρχια κ για το νησι μασ γενικοτερα.αλλος θεος εδω……….

Σχολιάστε

