Και πάλι εδώ!

Με ψυχική ανανέωση και σαφώς καλύτερη διάθεση…

Όπως ήδη σας είπα, η επέμβαση πήγε πάρα πολύ καλά!

Η μανούλα μου επανήλθε, με απίστευτους πόνους που θα κρατήσουν καιρό, αλλά δεν γκρινιάζουμε γιατί αυτό που έχει σημασία είναι ότι θα είναι και πάλι γερή!

Τα ζουζούνια μου δεν μπορεί να πάρει αγκαλιά, αλλά κι αυτό είναι προσωρινό…

Θέλω να σας πω για άλλη μια φορά ότι θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που σας γνώρισα όλους!

Η παρέα σας με βοήθησε πολύ, η συμπαράστασή σας ήταν μεγαλύτερη και από ανθρώπους που γνωρίζω χρόνια!

Ελπίζω να μην χρειαστεί αλλά αν ποτέ υπάρξει ανάγκη θα σταθώ κι εγώ δίπλα σας με τον ίδιο τρόπο! Κι αυτό είναι υπόσχεση!

Ευχαριστώ, ευχαριστώ, ευχαριστώ!!!

Φιλάκι γλυκό σε όλους σας και αγκαλιά μεγάλη!

ΥΓ (να γελάσουμε): απορία του γιου μου πριν βγει η γιαγιά από το νοσοκομείο:

         μαμά, η γιαγιά τελείωσε με την εγχείρηση;

         ναι, μωρό μου!

         και τότε γιατί δεν την αφήνουν να φύγει; για να μην την πρήζουμε;;;;;

😀

Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους!

28 thoughts on “Και πάλι εδώ!

  1. Αυτά είναι νέα…. λοιπόν΄σε περιμένουμε να οργανωθείς και να αρχίσουμε τα ευχάριστα ποστ… Όσο για τα μικρά θα βει τρόπο να τα αγκαλιάσει η γιαγιά μη σε νοιάζει και είναι όλοι ευχαριστημένοι. Φιλιά πολλά, πολύ χάρηκα βρε ψυχή μου που όλα πήγαν 200% καλά. 😆

  2. Γειάσου καλή μου Νεραιδένια…..δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι με αυτά που διαβάζω…πάρα πολύ….οι πόνοι καλή μου είναι πάντοτε πρωσορινοί άλωστε οι πόνοι είναι νομίζω και μιά καλή ένδειξη ότι η εγχείρηση η οποία εφάρμοσαν οι γιατροί πήγε καλά και έδωσε το αποτέλεσμα που περίμεναν να δούν για τον ασθενή…..άς σκέφτεται όμως ότι μετά θα είναι μιά χαρά και ότι δε θα χρειαστεί να κάνει κάτι άλλο και πάλι!!!νομίζω αυτό είναι μιά πολύ καλή και θετική σκέψη!!….έυχομαι σιδερένια…ένα γλυκό φιλί από μας για αυτήν…..και έυχομαι να βγεί γρήγορα από το νοσοκομείο και όσο πιό γρήγορη ανάρωση γίνεται….πάντως ο μικρούλης πολύ άπαιχτος!! χχαχχαχχχχαχχχχχα!…….χαχχχαχχχχαχχχχχχα! Αθανασία.

  3. @Βασίλη μου, το ξέρω καλά ότι χάρηκες πολύ! κι εσένα ξέρεις ότι σ’ ευχαριστώ ιδιαίτερα για όλο αυτό το διάστημα! Θα οργανωθώ ναι, σιγά σιγά!
    Φιλιά πολλά 🙂 και καλημέρα!

  4. @Νατασσάκι μου!! καλά ευτυχώς, πολύ καλά! κουράγιο κάνουμε και υπομονή και απ’ όλα, δεν μας νοιάζει τίποτα!

    Φιλάκι γλυκό και αγκαλίτσα κι από εμένα, σμουτςςςς!! 😀

  5. @Αθανασία μου, καλημέρα… σ’ ευχαριστώ πολύ, οι πόνοι όντως περνάνε και είναι το τελευταίο που μας νοιάζει! να’ σαι καλά κι εσύ! ο μικρός μου είδες; δεν παίζεται, όπως και όλα τα μικρά στην εποχή μας, που σε στέλνουν καθημερινά με κάθε τους κουβέντα! 🙂

  6. Σιδερένια!!!!
    ΄Ολα πήγαν καλά και αυτό μετράει. Οι πόνοι είνι περαστικοί, εξάλλου σας το έχει αποδείξει πως είναι δυνατός χαρακτήρας.

    Φιλί «ρουφηχτό» στο γιό σου που με έκανε και γέλασα
    ;-)))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. @ Σ’ ευχαριστώ πολύ γλαρένια μου!!!
    όλα πήγαν καλά και όσο για δύναμη χαρακτήρα τι να σου πω! να φανταστείς ότι δεν έχει κάτσει καθόλου στο κρεββάτι ΚΑΙ μαγειρεύει!
    Τι να της κάνω, μάλλον την βοηθάει αυτό κι έτσι δεν την μαλώνω!!

    Κι εμείς γελάσαμε με το μωρό μου, δεν μπορούσε να το καταλάβει!!
    Φιλάκι γλυκό κι από εμένα σε όλους σας! 🙂

  8. Τώρα διάβασα τα περισσότερα post σου και κατάλαβα ότι πέρασες δύσκολες μέρες. Ελπίζω να έρθουν καλύτερες τώρα. Απ’ την καρδιά μου στο εύχομαι. Και με τέτοιο γιο, νομίζω δεν θα δυσκολευτείς να αφήσεις πίσω σου ότι το άσχημο. Να του δώσεις κι απο μένα ένα φιλάκι! Το αξίζει…

  9. @ Κατερίνα καλώς ήρθες και σ’ ευχαριστώ πολύ!
    Η αλήθεια είναι ότι πέρασα δύσκολα τον τελευταίο καιρό, όμως τώρα όλα πάνε πιο καλά 🙂
    Να’ σαι καλά, φιλάκι θα του δώσω, η αλήθεια είναι ότι με τα παιδιά μου κι εγώ όπως και όλοι, καταφέρνω να ξεπερνάω πιο εύκολα τις δύσκολες καταστάσεις!

  10. Υπομονη για τη μητερα σου, οπως θα ειδες και μονη σου αυτες οι παθησεις τωρα αντιμετωπιζονται απο τους γιατρους ευκολα οπως παλια καναμε σκωληκοειδιτη.Εγω εχασα την μητερα μου νεοτατη και απο καιτι που δεν αντιπατωπιζεται ακομη , παρ’οτι εχουν περασει πολλα χρονια.Στη ζωη ολα περνανε οσο δυσκολα και να μας φαινονται στην αρχη.Ειναι σημαντικο που σε βοηθαει στα παιδια σου.Αυτο δινει δυναμη και κουραγιο γιατι κανεις οταν παντρεψει τα παιδια του αυτο που τον ευχαριστει περισσοτερο ειναι τα εγγονια.ΟΤΑΝ ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΜΕΤΡΑ ΜΟΥ περασα πολυ δυσκολα γιατι δουλευα και δεν ειχα ποιος να μου φροντισει τα παιδια μου και αισθανομουν τυψεις που δεν ημουν κοντα τους οταν ξυπνουσαν το πρωι για το σχολειο.Ομως μεγαλωσαν τωρα ειναι μεγαλοι ανδρες και αυτα ξεχαστηκαν.Και ξερεις κατι τα παιδια που μεγαλωνουν με εγαζομενες μητερες γινονται καλυτερα.Εχω κανει και γω μια δυσκολη επεμβαση που κρατησε 8 ωρες και φοβηθηκα πολυ.Ομως και αυτο με τοχρονο ξεχνιεται.Ειναι ωραιο να κανεις και 3ο παιδι.

  11. @ Σ’ ευχαριστώ πολύ elet.
    Πράγματι το είδα κι εγώ ότι τέτοιες εγχειρήσεις θεωρούνται πλέον κατά κάποιο τρόπο ρουτίνας! Βέβαια δεν μπορείς να μην φοβάσαι, αλλά πραγματικά όλα αυτά μετά ξεχνιούνται.
    Είναι δύσκολο να χάνεις τον δικό σου άνθρωπο και ειδικά νέο, το ξέρω καλά κι εγώ αυτό. Αλλά ο χρόνος που περνάει σε κάνει να βρίσκεις τρόπους να ζεις.
    Να σαι καλά, και καλή σου μέρα!

Σχολιάστε

